هرچی میخوای هست !!
 

 

 

هرچی میخوای هست !!


درسی- موزیک- فیلم- کتاب- برنامه و....

 

bullet حمایت میکنیم !!

سلام به جانان .

میخواستم بگم به نظر شما با 1000 تومن چیکار میکنین ؟؟

بستنی میخرین ؟؟

خودکار ؟؟

مداد چی ؟؟

شاید هم دفتر ؟؟

اما من فکر میکنم بهتر ما به یک بچه سرطانی کمک کنیم .

سازمان محک سازمان حمایت کننده از کودکان سرطانی .

با این کار هم از عجر معنوی برخوردار میشین !

دوستون دارم خیلی زیاد

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:13---14 خرداد 1391
من رفتم و مبلغی رو کمک کردم

حمید
ساعت19:12---14 خرداد 1391
متحول شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  نويسنده: HANI SILAKHORI| تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:حمایت , کودک سرطانی , محک, | ساعت: 18:38 | موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
CopyRight| 2009 , هرچی میخوای هست !! , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: GreenSkin